Krispi kolači

Jos jedni « sendvic » kolaci ili kako se drugacije zovu « whoopies », koji su u poslednje vreme cesto prisutni u mojoj kuhinji. Ovaj recept je iz knjige « Macarons & whoopies croquants » objavljen by Master-Chef u kolekciji koja izlazi dva puta mesecno. Recept mi je privukao paznju krokant koji se pravi pomucu rizinih pahulja, a fil je od cokolade sa rizom u kombinaciji sa krem sirom. Pa evo kako to izgleda….

Potrebno:

60 gr rizinih pahuljica
-3 kasike secera

-120 gr putera
-150 gr secera
-1 jaje
-60 ml tecne pavlake (nezasladjene)
-140 gr brasna
– 40 gr griza
– 1 kasicica praska za pecivo

Krema:

-60 gr putera
-60 gr secera u prahu
-200 gr krem sira
-120 gr cokolade sa rizom


U suvoj serpi staviti 3 kasike secera na srednje jakoj vatri, da se secer otopi i dobije tamno smedju boju. Skloniti sa sporeta, pa dodati rizine pahulje, mesajuci drvenom kutlacom. Izruciti na papiru za pecenje i ostaviti da se ohladi. Zatim izlomiti na sitne parcice.

 Umutiti puter sa secerom. Dodati jaje i pavlaku, a zatim i brasno pomesano sa grizom i praskom za pecivo. Ostaviti u frizideru 1h. Nakon toga umesati karamelisanu rizu. Kasikom vaditi testo. Ruke pokvasiti hladnom vodom, pa oblikovati male loptice velicine oraha, a zatim ih blago pritisnuti tj. « spljostiti ». Redjati u plehu oblozen papirom i peci na 160°C 20-ak minuta.

Ostaviti da se skroz ohlade, a zatim izvaditi iz pleha.

Umutiti puter sa secerom u prahu, dodati krem sir i mutiti da se masa ujednaci. Dodati cokoladu sa rizom, koju ste prethodno iseckali na sitne parcice i promesati kasikom.Ovim filom spajati sendvice i sluziti. Prijatno!

6 réflexions sur “Krispi kolači

  1. …mene oduševljavaju recepti na tvom blogu svih tih raznih malenih kolačića…jednostavno prekrasno…!!! :))
    …radila sam prije nekoliko dana Bounty čokoladice po tvom receptu…i bile su fantastične…nisam stigla sliknuti jer su moji skoro sve pojeli isti dan(a radila sam duplu smjesu), a na slikici ne mogu imati smao par kolačića…sad pak imam narudžbu napraviti ih opet…:))
    …i ovaj recept ide na probu naravno…:)
    …lijep pozdrav ti ostavljam…:)

    J'aime

  2. Hvala draga anngelpie. Raduje me vest da su vam se Bounty cokoladice dopale, posto ih ja zaista obozavam.
    Kolacice uvek pripremam za klince, (a i nas odrasle, naravno) to mi nekako deluje prakticnije. Naravno nadje se tu s'vremena na vreme i po koja tortica 😉
    Topli pozdrav 🙂

    J'aime

Laisser un commentaire

