Rafaelo kuglice

Mislim da je ovo jedina poslastica koju sam pravila nebrojano puta. Rafaelo sam probala u svim mogucim verzijama. Uvek kad naidjem na neki recept za Rafaelo, obavezno isprobavam. Bilo ih je u « light » varijanti, bez mleka u prahu, zatim sa dodatkom napolitanki, kao i verzija sa kupovnim kornetima, specijalno namenjeni za izradu ovih kuglica…ali… uvek se vratim na ovaj recept, davno zabelezen u maminoj svesci. Zapravo ja obozavam mleko u prahu i smatram da im upravo ono daje taj poseban, mlecan ukus. Verujem da i vi imate bar po jedan recept zabelezen u vasim sveskama, a evo kako one izgledaju u mojoj izvedbi:)

Potrebno:
-250 gr secera
-100 ml vode
-125 gr margarina
-200 gr kokosa
-250 gr mleka u prahu
i jos:
-50 gr kokosa
-oko 50 -ak pecenih lesnika

U dubljoj serpi staviti secer i vodu i mesati svo vreme na srednje jakoj vatri, dok se sav secer ne otopi i pocnu da se stvaraju mehurici. Zatim dodati margarin, koji ste isekli na manje parcice i mesati dok se margarin skroz ne otopi. Skloniti sa sporeta, pa dodati mleho u prahu i promesati, zatim dodati i kokos. Ostaviti na kratko da se prohladi, pa kasikom vaditi smesu i u svaku ubaciti po 1 pecen lesnik. Dlanovima oblikovati kuglice, velicine oraha, uvaljati u kokos i redjati u korpice. Cuvati ih na hladnom mestu.

 

17 réflexions sur “Rafaelo kuglice

  1. Obozavam ih po svim receptima koje sam probala. Ali velika mi je zelja da jednom kad budem imala vremena napravim i one kao originalne, od okruglih oblatni sa kremom u sredini… Cula sam da je to mnogo petljancije, ali ima jednom da pokusam…

    J'aime

  2. Hvala Miki, probala sam i njih, i bila sam malo razocarana, ne zbog kuglica, vec zato sto su oblande bile uzasno komplikovane za rezanje i sve su se polomile dok sam ih rezala. Obavezno mi javi kako su tebi ispale kada ih budes probala:)

    J'aime

Laisser un commentaire

