Muffins čoko-koko & maline

 

Nisam verovala da se kokos odlicno slaze sa crvenim vocem, sve dok ga nisam isprobala sa jagodama. Ovoga puta na redu su dosle maline:) Recept sam pronasla u novinama « modes&travaux », koji sam vrlo malo izmenila i moram priznati da sam prezadovoljna rezultatom. Zato, ako ste u nedostatku vremena, a zelite neku finu, socnu i brzu poslasticu, preporucujem vam ove mafine, koji su uvek dobro dosli za iznenadne goste…

Potrebno:
-125 gr omeksalog putera
-130 gr secera
-150 gr brasna
– 1/2 kesice praska za pecivo
-2 jaja
-125 ml mleka
-65 gr sitno seckane bele cokolade
-100 gr zaledjenih malina
-40 gr kokosa

Penasto umutiti puter sa secerom, dodati jedno po jedno jaje, miksajuci svo vreme. Dodavati brasno, koje ste prethodno pomesali sa praskom za pecivo naizmenicno sa mlekom, kako bi se smesa lakse umutila. Zatim dodati seckanu belu cokoladu, zaledjene maline i kokos, pa lagano promesati drvenom kasikom. Ovom smesom puniti korpice za mafine i  peci u prethodno zagrejanoj rerni na 180°C oko 20-25 minuta. Ohladjene mafine mozete posuti sa malo secera u prahu prilikom serviranja.

21 réflexions sur “Muffins čoko-koko & maline

  1. Uh, meni se kokos sa svime slaze :)))
    Odlican receptic.

    Sad cu nesto da ti predlozim pa ti kako zelis. Posto 'ovih dana' izbegavam brasno, umesto njega koristim sitno samlevene bademe. Oni uspesno menjaju brasno a dobijas tako divnu i socnu strukturu testa da ti pamet stane. Morala bi da izostavis i mleko.
    Bas sam preksinoc pravila mafine sa bademima i stavila sam samo 40g secera da ipak malo sladi zbog supruga i ispali su odlicno. Ni prasak za pecivo ne stavljam a opet narastu. 🙂

    J'aime

  2. Hvala Zoko, iskreno bi mi prijala neka plaza, ali nazalost nisam tamo. Pripremila sam vam jos par finih desertica, ali ih malo « razvlacim », posto se pripremam za dolazak u vas kraj, a tamo me covek retko kad moze videti u kuhinji;))

    J'aime

  3. Hvala Nevena:) Silikonske modlice su genijalne. Od kako sam se « upoznala » sa njima, krenula sam da ih sakupljam u svim mogucim oblicima. Najbitnije je da se prethodno premazu sa malo otopljenog putera i neces imati nikakvih problema sto se tice vadjenja kolacica:)

    J'aime

Laisser un commentaire

