Pita sa jabukama

Ovoga puta ja sam se nalazila van kuhinje, a ova pita je… pa naravno mamino delo. Kod mame su uglavnom svi recepti « od oka » i uvek ispadnu fantasticnog ukusa. Za ovu pitu se potrudila da mi odredi priblizne mere koristeci njenu dobro poznatu vagu, a to je soljica i moram priznati da do sada nisam probala ukusniju pitu. Naravno slozicete se samnom da su mamina jela najukusnija:)

Potrebno:

oko 500 gr kora za gibanicu
-15-ak manjih jabuka
-100 gr griza
-1 solja ulja (2,5 dl)
-1 solja secera (2 dl)
Pazljivo uzeti jednu koru i naprskati je jednom kasikom ulja. Ravnomerno rasporediti jednu kasiku secera i jednu kasicicu griza. Narendati celu jabuku preko kore, a zatim koru uviti kao rolat i pazljivo je saviti u « obliku puza » pa staviti u dobro podmazanom plehu u kome ce se peci pita. Postupak ponoviti sa preostalim korama, a zatim peci na 200°C oko 30-ak minuta. Prijatno!
10 réflexions sur “Pita sa jabukama

  1. Odlična pita, svidja mi se i oblik puža.
    I slažem se, mamina jela su zaista najbolja!
    Kad sam bila mala uvijek sam se čudila kako to mama
    sve super skuha a sve « iz glave ».
    Danas sve više razumijem, iskustvo čini čuda. 🙂

    J'aime

  2. Stvarno nema do mamine kuhinje,i te odokativne mjere su stvarno zapravo naj savršenije,takvi kolači budu najbolji.Pita izgleda divno,poželim si odmah da je jedna ispred mene..lijep ti pozdrav!

    J'aime

Laisser un commentaire

