Muffins sa belom čokoladom i malinama

Dragi moji, sećate li se čoko-koko muffins-a, koje sam objavila pre par meseci. Ovoga puta sam opet isprobala kombinaciju malina i bele čokolade, ali u nešto « bržoj » varijanti pripreme. Verujte mi da im ukus ni malo ne zaostaje u poredjenju sa prethodnim muffins-ima, a pri tom ukoliko i nemate previše vremena za izradu neke brze poslastice, a u medjuvremenu imate i neke iznenadne goste, ovaj recept će vam odlično poslužiti.


Potrebno:
-270 gr brasna
-1/2 kesice praska za pecivo
-prsohvat soli
-170 gr secera
-250 tecne slatke pavlake
– 2 jaja
-80 ml ulja
-150 gr malina (moze i zaledjenih)
-100 gr sitno seckane bele cokolade
i jos:
-secer u prahu za posipanje

Pomesati brasno, prasak, sol i secer.
Posebno razmutiti jaja sa pavlakom, dodati ulje i mesati dok ne dobijete finu homogenu smesu. Zatim dodati mesavinu suvih sastojaka (brasno, secer…) . Na kraju dodati maline i belu cokoladu. Ne morate mesati previse, da se maline ne bi raspale.
Kalupe za muffins premazati otopljenim puterom, a mozete koristiti i papirne korpice za muffins. Ja sam u ovom slucaju koristila silikonske. Napuniti kalupe i peci u prethodno zagrejanoj rerni na 180°C, 20-25 minuta. Proverite cackalicom da li je testo dovoljno peceno.
Pre sluzenja posuti sa malo secera u prahu.

16 réflexions sur “Muffins sa belom čokoladom i malinama

Laisser un commentaire

