Halloween keksići

Dugo sam razmisljala sta bih mogla da pripremim za Halloween. Posto nisam ljubitelj bundeva, znači bundeva je odmah ispala sa liste. Tako sam se opredelila za moju omiljenu varijantu tj. pripremanje domaćih keksića.

Keksiće sam pripremala po ovom receptu, jedan od najboljih recepta za izradu domaćih keksića. Promenu koju sam napravila je zapravo ta što sam izostavila cokoladni fil, a umesto toga pripremila šećernu glazuru u narandzastoj i naravno crnoj boji.
Potrebno:
-75 gr šećera u prahu
-120 gr putera
-1 jaje
-1 vanilin šećer
-1 kesica kapućino praha (18 gr)
-150 gr brašna
-5 gr praška za pecivo
 Šećerna glazura:
100 gr šećera u prahu
-2 kašike hladne vode
-par kapi limunovog soka
-par kapi arome gorkog badema
-par kapi ulja
-narandzaste jestive boje
-crne jestive boje
Zamesiti testo od navedenih sastojaka, uviti u providnu foliju i ostaviti na hladnom oko 30 minuta. Testo rastanjiti debljine 0.5 mm i vaditi krugove ili još bolje ako imate modlice u obliku bundeve, duha, slepog miša i sl. Testo peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 C. Ja sam ih pekla svega 7 minuta. izvaditi iz rerne i ostaviti da se skroz ohlade. Keksići će biti vrlo meki kada ih izvadite iz rerne, ali će se prilikom hladjenja stegnuti.
Šećer pomešati sa vodom, limunovim sokom, aromom i par kapi ulja. Podeliti na dva dela. u jedan dodati narandzasu, a u drugi crnu boju… a onda pustite mašti na volju i šarajte keksiće po vašoj želji:)
HAPPY HALLOWEEN
10 réflexions sur “Halloween keksići

  1. Dok su djeca bila mala, Halloween se gledao samo u američkim filmovima i uopće se nije obilježavao jer to nije običaj ovih krajeva (Evropa, pretežno, ima fašnik). Kako američka (ne)kultura gazi sve ispred sebe, tako smo i mi završili s Halloweenom i Valentinovim (sve da se ne stiša prodaja prije Božića i Uskrsa). Svejedno, znam da klince veseli, pa sam sigurna da će uživati i u ovim tvojim slatkim i lijepim keksićima:)

    J'aime

  2. Draga Katarina, potpuno se slazem sa tobom, ali kao sto si rekla cinimo sve da bi udovoljili klincima, pa tako prihvatamo i tudje obicaje, kulturu i ostalo… Meni licno to ne smeta, s'obzirom da zivim u tudjoj zemlji, ali najbitnije je da covek ne zaboravi svoje predake, obicaje i kulturu… Veliki pozdrav ti saljem draga i zelim ti lep vikend:)

    J'aime

Laisser un commentaire

