Kiflice sa pivom

Jedan stari dobro provereni recept, koji verujem da svi imate zapisan u merama sa soljicom. I kod mene je tako zapisan, mada ovog puta sam resila da merim sastojke zbog lakseg snalazenja, posto nisam bas ljubitelj mera sa soljom, a u danasnje vreme i soljice za kafu nisu kao sto su bile:) Nista posebno nisam menjala u receptu. Mere sam zaokruzila koristeci kafenu soljicu od 100ml i to je to:) Kolaci su ostali jednako ukusni, sto je najbitnije:)

Potrebno za testo:
-100ml piva
-200 ml ulja
-350 – 400 gr brašna
-1/2 praška za pecivo

Sirup:
-200 gr šećera
-1 vanilin šećer
-100 ml vode

i još:
-200 gr mlevenih oraha

Zamesiti testo od navedenih sastojaka. Kidati male parčiće, dlanovima oblikovati loptice, a zatim ih rastanjiti u valjkastom obliku i savijati u obliku kiflice.
Peći u prethodno zagrejnoj rerni na 180 C, 15-ak minuta. Pazite da ne zagore, kiflice moraju da ostanu bele.
Ušpinovati redje šećer sa vodom, ostaviti da se malo prohladi, a zatim kiflicu umočiti u sirup, pomoću viljuške. Saćekati malo da se sirup ocedi, a zatim uvaljati u mlevene orahe. Postupak ponoviti sa preostalim kiflicama.

 

14 réflexions sur “Kiflice sa pivom

  1. Jako mi se sviđa izgled ovih kiflica, a zanima me da li se osjeti okus piva – ne volim pivo.
    Inače kad radim neki recept za blog, ako su mjere u šalicama, uvijek preračunam u grame, baš zbog toga što je gram uvijek gram, a šalice nisu sve iste.

    J'aime

  2. Kiflice su fenomenalne! Pravila sam ih pre par meseci i svi su bili odusevljeni. 🙂
    Sada, za praznike resih da ih napravim ponovo, ali kako nisam zapisala recept, niti sacuvala stranicu, morala sam dobro da se namucim da ga pronadjem ponovo. Ali bilo je, ili ovaj ili nijedan drugi. 🙂
    Pozdrav i srecni praznici! 😉

    J'aime

  3. Hvala Milice, bas me je razveselio tvoj komentar. Drago mi je da su ti se dopale kiflice i ujedno se zahvaljujem na ukazanom poverenju. Zao mi je sto te je pretraga recepta malo namucila, ali pokusacu da popravim to na blogu. Veliki pozdrav!

    J'aime

Laisser un commentaire

