Sutlijas sa karameliziranim jabukama

Da li ste vec probali sutlijas sa dodatkom voca? Ako niste evo jedne odlicne ideje kako da obogatite ukus pirinca uz dodatak karameliziranih jabuka. Po zelji mozete dodati i malo cimeta, a ja sam ga ovog puta izostavila… jednostavno dopada mi se se sam ukus karameliziranih jabuka, tako da mi je to bilo sasvim dovoljno.

Potrebno:
-110 gr pirinča okruglog zrna
-600ml mleka
-50 gr šećera
-1 vanilin šećer
-2 jabuke
-40 gr putera
-40 gr smedjeg šećera

Staviti mleko sa šećerom da provri, dodati pirinač i kuvati na laganoj vatri 20-25 minuta, mešajući s´vremena na vreme, kako vam mleko ne bi pokipelo. U medjuvremenu oljuštiti jabuke i iseći ih na manje parčiće. U šerpu staviti puter da se otopi, dodati jabuke i na tihoj vatri pržiti 5 minuta. Dodati šećer i nastaviti sa prženjem tj. karameliziranjem 5 do 10 minuta. Skloniti sa šporeta i ostaviti da se malo prohlade.
Kuvan pirinač rasporediti u 4 manje posude ili čašice, preko pirinča rasporediti jabuke i služiti.

 

13 réflexions sur “Sutlijas sa karameliziranim jabukama

  1. O là là, svidjaju mi se karamelizirane jabuke i divan su dodatak omiljenoj poslastici, bas cu jednom isprobati. Obicno sam stavljala samo malo sirupa iz slatka, najcesece od visanja ili jagoda, a verujem da je ovako vrlo ukusno.:))

    J'aime

Laisser un commentaire

