Ajme, koliko nas je – tema

Dragi moji, pre svega zelim da Vam cestitam Novu 2014. godinu. Zelim Vam da narednu godinu provedete u zdravlju i veselju a ja se nadam se da ste se odmorili od novogodisnje proslave i da ste spremni za novu temu i za igricu Ajme, koliko nas je!
Iskreno bila sam presrecna kada me je Zorica sa bloga – Cooking with Zoki- pitala da li zelim da prihvatim ulogu domacice i koristim ovu priliku da joj se od srca zahvalim.
Nije bilo lako odabrati namirnicu, narocito u ovo doba godine. Imala sam par ideja kao sto su limun, vanila i susam. Odlucila sam da to bude:

SUSAM – SEZAM

Mozete koristi beli (bež) susam, crni susam, ulje od susama i šta vam vec padne na pamet 🙂

Vase radove mi saljite e-mail :

mojaslatkakuhinja@gmail.com

Svim ucesnicima zelim puno srece!

Nataša

 

 

16 réflexions sur “Ajme, koliko nas je – tema

Laisser un commentaire

