Madeleines sa crnim susamom i gorgonzolom

Još jedan recept sa susamom, koji je inače tema ovomesečne igrice Ajme, koliko nas je. Ovoga puta vam predlažem madeleines (madlen) koje i nisu baš tako komplikovane kao što sam mislila. Da bi vam madlene uspele, najbitnije je da koristite otopljeni puter, prosejano brašno i da vam testo odstoji dovoljno dugo na hladnom mestu, a najbolje je preko noći.

 


Potrebno:
{original recept}
-150 gr prosejanog brasna
-2 ravne kašičice praška za pecivo
-1/2 kašičice bikarbone sode
-3 jaja
-malo soli
-80 gr gorgonzola sira
-15 ml suncokretovog ulja
-15 ml susamovog ulja
-55 gr putera
-1 kašičica limunovog soka
-50 gr crnog susama

Pomešati brašno sa praškom i bikarbonom sodom. Na tihoj vatri otopiti puter i ostaviti da se prohladi. Umutiti jaja sa malo soli, dodati prohladjen puter i mutiti da masa izbeli. Dodati obe vrste ulja, gorgonzolu i sok od limuna. Dodati mešavinu brašna i mutiti dok se masa ne izjednači. Na kraju dodati semenke susama, promešati kašikom i ostaviti u frižider na par sati. Ja sam ih ostavila celu noć, tako da su bili 12 h na hladnom. Pošto se masa dobro ohladila, ujutru sam kašikom punila kalupe za madlene, koje sam prethodno podmazala puterom. Dok se rerna zagrevala na 250°C, kalup sa madlenama sam stavila par minuta u zamrzivač. Nakon toga peći 4 minuta na 250°C, smanjiti temperaturu na 200°C i peći još 5 minuta.
Izvaditi da se smesa ohladi, a zatim služiti.

 

10 réflexions sur “Madeleines sa crnim susamom i gorgonzolom

  1. Jes jes uvek volim kad tako naletim na nešto što nemam kao taj kalup.Iako do sada nisam nikad ni pomislila na slane madelaine,kombinacija mi izgleda super.Nego madelaine mi se cine malo predebele ili je takav kalup

    J'aime

Laisser un commentaire

