Energetske plocice sa Goji bobicama

Tema koju nam je zadala Mirela u ovomesecnoj igrici Ajme, koliko nas je! je ovas-zob. Ovas ne koristim tako cesto, ali s’vremena na vreme ga upotrebim za izradu nekih keksica ili eventualno kao kasu za dorucak. Ovog puta sam se odlucila za energetske plocice koje se pripremaju sa ovsenim pahuljicama.

Potrebno:

-125gr ovsenih pahuljica
-30gr secera
-65gr meda
-35gr putera
-4 kasike Goji bobica
-1 kasika suvog grozdja

Priprema:

U posudu staviti puter, secer i med, pa na tihoj vatri zagrevati da se secer potpuno otopi. Skloniti sa sporeta, pa umesati ovsene pahuljice, Goji bobice i suvo grozdje.
Smesu sipati u silikonske kalupe za mini-kolace ( financier), poravnjati prstima koje ste prethodno pokvasili vodom, kako vam se smesa ne bi lepila za ruke i peci u zagrejanoj rerni na 180°C, 12 do 15 minuta.
Ostaviti da se potpuno ohlade, a zatim izvaditi iz kalupa.
Plocice cuvati u hermeticki zatvorenoj kutiji do nedelju dana.

 

 

9 réflexions sur “Energetske plocice sa Goji bobicama

  1. Obozavam ovakve grickalice, a domace su uvek puuuno ukusnije od kupovnih… Goji bobice bi se mozda mogle zameniti brusnicama, suvim kajsijama ili cak cokoladom, odlicne su u bilo kojoj kombinaciji.:)))

    J'aime

  2. Evo sam ih napravila i super su. Mislila sam da ih slikam i stavim preporuku za recept na blog, ali su mi se malo prepekli, mada sam stavila tajmer na 10 min. Naredni put cu ih paziti, i peci malo krace. Ukus je odlican, treba poduplati meru, jer stvarno malo ispadne.
    Hvala za recept 🙂

    J'aime

  3. Draga Ljiljo, drago mi je da su ti se dopali, mada meni su prvi put takodje zagoreli, ali sam se tada pridrzavala original recepta i pekla ih 15 minuta. Drugi put sam skratila vreme na 12 minuta i bili su ok. Mislim da glavnu ulogu igra kalup, ako je manji, vreme pecenja je krace. U svakom slucaju hvala ti na isprobavanju i na utiscima. Puno pozdrava draga!

    J'aime

Laisser un commentaire

