Riža sa zelenim čajem Matcha

Zeleni caj Matcha mi se ni malo nije dopadao kao napitak kad sam ga prvi put pripremila. Pomislila sam kako sam uzalud kupila tu skupocenu namirnicu koja se sve vise i vise vrti u blogosferi. Medjutim nisam bila u pravu. Mozda je kao napitak malo jaceg i intezivnijeg ukusa, ali zato za pripremu torti, kolaca, biskvita je fenomenalan. Naravno ako se ne predozira. Jedan od omiljenih mi je ovaj rolat
-clic-, a tu su i Whoopie kolaci -clic-, a ovog puta jedan sasvim jednostavan recept. U pitanju je riža sa mlekom uz dodatak zelenog caja. U receptu sam navela jednu kasicicu Matcha caja. Svakako ako volite intenzivniji ukus, dodajte jos jednu kasicicu. Uz dodatak rendane cokolade, bice odlicna kombinacija.

Potrebno:
(original recept)

-600 ml mleka
-100 gr riže (okruglog zrna)
-60 gr secera
-1 kasicica zelenog caja Matcha

i jos:
-malo rendane cokolade za dekoraciju

Priprema:
Staviti mleko, secer i kasicicu zelenog caja Matcha da provri. Dodati rizu i na tihoj vatri kuvati oko 20-30 minuta uz povremeno mesanje. Kuvanu rižu sipati u manje posude ili casice i ostaviti da se ohladi. Pre sluzenja izrendati krupno crnu cokoladu i posuti ohladjenu rizu.
Prijatno!

 

2 réflexions sur “Riža sa zelenim čajem Matcha

  1. Isto smo dozivele matcha caj. I meni se kao napitak nije svideo, mada, samo sam ga jednom napravila, i nisam mu ni dala sansu da se naviknem na njega. U kolacima sam ga probala, i bio mi je mnogo lepsi.
    Bas ti je fin receptic, a ova ljubicasta boja izgleda divno na slikama 🙂

    J'aime

Laisser un commentaire

