Ustipci sa grckim jogurtom

Ovu nedelju zapocinjem jednim klasicnim receptom, koji je svima dobro poznat, a to su ustipci. Dugo sam trazila pravi recept za ustipke i mogu reci da sam ga konacno pronasla. Recept je sa jednog francuskog bloga, e sad ako me pitate koji blog je u pitanju, nemam pojma. Dok sam trazila recept na papiricu sam zapisala 3-4 recepta. Isprobala sam ih sve. Jedni su bili sa mlekom, drugi sa puterom, jogurtom…. Sa jogurtom mi je bio najukusniji. Resila sam da ga ponovim sa grckim jogurtom i tu sam se zaustavila.

Potrebno:

-250 gr mekog brasna T55
-1/2 kesice praska za pecivo
-na vrh noza soli
-2 jaja
-50 gr secera
-1 kesica vanilin secer
-300 ml grckog jogurta

i jos:
-ulje oko 1L
-secer u prahu za posipanje

Priprema:

Pomesati brasno sa praskom i malo soli, dodati redom sve ostale sastojke, pa spiralnim nastavcima za testo mutiti smesu da se svi sastojci lepo povezu. Ne sme biti grudvica. Smesu mozete umutiti i rucno, a li je postupak malo duzi.
Ulje ugrejati do 160°C. Kasikom vaditi smesu i prziti sa jedne, a zatim sa druge strane. Cesto se ustipci sami preokrenu kada su przeni sa jedne strane, ako koristite vecu kolicinu ulja. Ja sam koristila manju serpicu u kojoj sam przila po 4 ustipka po turi. Ustipke vaditi na papir koji ce upiti visak masnoce. Posuti secerom u prahu, a zatim sluziti.

 

3 réflexions sur “Ustipci sa grckim jogurtom

Laisser un commentaire

