Projanica

Jos jedan stari svima dobro poznat recept, koji je kod vecine zapisan po meri u soljicama. Imam i ja tu meru sa soljicama, ali evo za sve one koji vole preciznost, soljice sam pretvorila u gramazu :))

 

Potrebno:
-2 jaja
-150gr kukuruznog brasna
-150 gr mekog psenicnog brasna
-1 kasicica soli
-140 ml ulja
-250 ml mleka
-200 gr sira (fete)

Priprema:
Sjediniti obe vrste brasna, dodati so, blago razmuceno jaje, ulje i mleko. Sve sastojke dobro promesati pa na kraju dodati sir koji ste prethodno izgnjecili viljuskom. Smesu sipati u manji okrugli pleh (22-24) i peci u prethodno zagrejanoj rerni na 200°C oko 30 minuta.

 

6 réflexions sur “Projanica

  1. Pravim je slično, umesto mleka stavim kiselu vodu jer mi tada bude vazdušastija. Treba sačuvati stara dobra jela od zaborava. A i decu je bolje poslužiti projicom nego pizzom ili hamburgerom 🙂

    J'aime

  2. Kad spomenu šoljice i gramažu, ovde sam se pronašla:))) Lepa projara tj. projanica, kako je ko već zove. I ja, kao i Jafi, dodam malo kiselice, bude vazdušastija stvarno. Sa jogurtom sam je jednom pravila i nisam bila zadovoljna, testo je bilo teško ko blato. Mislim, beše ukusna ali nije to to. Tako da sada i ja po sličnom receptu kao i ti radim, samo što ide pola mleka, pola kisele.

    J'aime

Laisser un commentaire

