Torta od pomorandze

U ovom krugu nove blogerske igrice Patin petnaesti, koju je osmislila nasa draga Mimi sa bloga Mimi’s Kingdom, pripremamo tortu od pomorandze. Recept se nalazi u velikom Patinom kuvaru, a o pravilima igrice mozete procitati ovde -klik-

Na slici ispod ovog teksta mozete procitati original recept. Ja cu vam napisati moje mere i nacin izrade. Zapravo za biskvit sam smanjila kolicinu jaja, kao i kolicinu ostalih sastojaka. Iskreno 9 jaja mi je delovalo previse, ali kada bolje razmislim za ovu tortu se ne koristi brasno, pa je biskvit prilicno splasnuo nakon pecenja, tako da sam mozda i mogla da stavim svih 9 jaja?! Biskvit sam u pocetku pekla na 180°C, medjutim brzo je porumeneo, tako da sam nakon 15 minuta smanjila temperaturu na 160°C i nastavila sa pecenjem jos 15 minuta.
Fil nisam menjala, jedino sam jaja prethodno skuvala na pari, a zatim umesala ostale sastojke.

 


Potrebno:
-6 jaja
-100 gr secera
-70 ml iscedjenog soka od pomorandze
-rendana korica pomorandze
-110 gr mlevenih badema

Fil:
– 2 jaja
-140 gr secera
-140 gr putera
-100 gr tamne cokolade

i jos:
-70 gr pecenih listova badema

Priprema:
Umutiti zumanca se secerom, dodati mlevene bademe, rendanu koricu, kao i sok od pomorandze. Posebno umutiti belanca, pa ih pazljivo sjediniti sa umucenim zumancima. Smesu sipati u manji okrukli kalup (22 cm) i peci u zagrejanoj rerni na 180°, 15 minuta, zatim smanjiti temperaturu na 160°C i nastaviti sa pecenjem jos 10-15 minuta. Izvaditi iz rerne i ostaviti da se potpuno ohladi, a zatim je iseci na pola, tako da se dobiju dva identicna biskvita.
Pripremiti fil. Umutiti jaja sa secerom pa ih kuvati na pari 10-ak minuta, skloniti sa sporeta, pa umesati cokoladu koju ste prethodno otopili na pari. Dobro promesati i ostaviti sa strane da se fil potpuno ohladi. Posebno umutiti margarin, a zatim ga sjediniti sa ohladjenim filom. Ovim filom premazati prvi biskvit, preko fila staviti drugi biskvit, premazati ga u tankom sloju, a zatim premazati tortu sa svih strana. Rukom nanositi pecene listove badema sa strane biskvita, a zatim tortu cuvati na hladnom do sluzenja.

Utisci:
Torta je prilicno niska i nije bas prigodna za neka veca okupljanja, ali zato ukusom nas je odusevila i sigurna sam da cu je ponovo pripremati.

 

8 réflexions sur “Torta od pomorandze

  1. I kod tebe predivna! Vidi se da si koristila blanširane bademe, kao što i treba, a ne kao ja – onako cele… 🙂 I ja sam planirala da smanjim jaja, ali drago mi je da ipak nisam…

    J'aime

Laisser un commentaire

