Coolinarija – u gostima kod Naleta

Coolinarija je food blog koji se ovog meseca nalazi pod istragom u okviru igrice FBI rukavice, a iza ovog bloga se krije jedna meni vrlo draga food blogerica, a ujedno i moja imenjakinja Natasa. Na Naletovom blogu mozete pronaci recepte za svaciji ukus, a ja sam ovog puta odabrala dve lagane varijante, ali na spisku mi se nalazi jos mnogo, mnogo toga sto bih volela da isprobam.

 

Potrebno:
-1/2 glavice karfiola
-2 tikvice
-1 crni luk
-2 kasike maslinovog ulja
-700 ml vode
-so, biber

Priprema:
Karfiol oprati i odvojite na manje cvetice. Tikvice oljustiti i iseci na manje kockice. U dublju serpu sipati ulje, dodati sitno iseckan crni luk i na tihoj vatri prodinstati 5 minuta. Dodati karfiol i tikvice, sacekati par minuta da puste vodu i blago omeksaju, pa naliti vodom. Dodati so, biber i zacine po zelji i kuvati 20-30 minuta, da povrce omeksa. Nakon toga sipati u blender i sve zajedno izmiksati. Supu posluziti toplu.
Utisci:
Corba se zaista brzo priprema i odlicna je u ovim zimskim danima.Nama se dopala i verujem da cu je opet pripremati.

 


Potrebno:
-4 krompira
-1 crni luk
-1 sargarepa
2 kasike sirceta
-3 kasike maslinovog ulja
-so, biber
-persun

Priprema:

Oprati krompir i staviti u kljucalu vodu u koju s

te dodali malo soli, pa kuvati oko 30 minuta na srednjoj vatri. Kuvan krompir procediti i ostaviti sa strane da se ohladi, a zatim oljustiti i iseci na male komadice. Dodati sitno iseckan crni luk, rendanu sargarepu, ulje, sirce, so, biber i persun pa sve zajedno promesati. Salatu mozete posluziti toplu, ali je ukusnija kada se ohladi.
Utisci:
Salata je idealna za pripremu u letnjem periodu, ali ako zelite jadan lagan obrok za veceru, onda je mozete pripremati u bilo koje doba godine. Slicnu salatu sam vec pripremala, ali bez dodatka sagarepe, koja mi je ovog puta dala poseban smek. U buduce pripremacu je na ovaj nacin!

4 réflexions sur “Coolinarija – u gostima kod Naleta

  1. Nato, Nato, ti si pravo zlato 🙂 Hvala ti na isprobavanju, mila moja. Ono, s' pocetka, znas da je uzajamno, of kors:)) Slicice samo sto ne progovore, predivne! Bravo! Bas mi se dopada sta si odabrala jer ja jako volim ovakvu klopu, a narocito ovu corbicu. Hvala, jos jednom, od ❤

    J'aime

Laisser un commentaire

