Kolac pina colada


Ako ste ljubitelj kokosa, ovaj kolac je za vas. Jedino sto mu nedostaje je preliv od bele cokolade, koji sam ja uprskala! Ups! Zapravo da ne biste ponovili moju gresku, sacekajte da se preliv od bele cokolade dobro ohladi. Ja sam bila prilicno nestrpljiva, pa sam topao preliv sipala preko kolaca koji se na kraju nasao svuda oko kalaca, samo ne na njemu 🙂

Potrebno:
-200 gr putera
-150 gr smedjeg secera

-2 kasike pina colada likera
-3 jaja
-1 teglica ananasa (440 gr)
-200 ml krem od kokosa (ili mleko)
-100 gr kokosa
-100 gr spelt brasna
-85 gr psenicnog brasna
-1 kasicica praska za pecivo

I jos:
-100 gr bele cokolade

-2 kasike neutralne pavlake
-10 gr putera

Priprema:

  • Kokosovo brasno proprziti par minuta na tihoj vatri, bez dodatka masnoce, da dobije braon boju.
  • Kremasto umutiti puter, secer iliker od kokosa (pina coladu). Dodati jedno po jedno jaje, krem (ili mleko) od kokosa, proprzeni kokos, kao i brasno pomesano sa praskom za pecivo. Na kraju dodati ananas iseckan na sitne komadice.
  • Smesu sipati u manji pravougaoni pleh, koji ste oblozili papirom za pecenje. Peci na 180°C oko 50 minuta.
  • Kolac izvaditi iz rerne i ostaviti da se potpuno ohladi.
  • Belu cokoladu otopiti sa puterom i neutralnom pavlakom, sacekati da se cokolada potpuno ohladi, a zatim preliti preko kolaca.
2 réflexions sur “Kolac pina colada

Laisser un commentaire

