Prevrnuti kolac sa jabukama

DSC_0279

U okviru igrice FBI rukavice pod istragom je Milicin blog Na tanjiru, koji je takodje jedan od mojih omiljenih kulinarskih blogova. Zdrava ishrana, detaljna objasnjenja, prelepe slike, recepti koji ce vam uliti poverenje i volju da ih isprobate.

Milicin blog redovno pratim i cesto zavirim u arhivu bloga jer su recepti 100% po mom ukusu. Predlazem vam da obavezno zavirite na blog Na tanjiru, ako vec niste do sada, a takodje bih vam predlozila par recepta koje sam ranije isprobala, a koji nazalost nisu bili uslikani, a to su: Kuvanje bulgura na moj nacin, Kuglice sa suvim smokvama i orasima, i naravno moj omiljeni clanak o tome Kako napraviti puter od orasastih plodova.
Ovog puta pod istragom je bio prevrnuti kolac sa jabukama. U mom izvodjenju nije bilo prevrtanja, jer mi se dopala ideja da isecem kocke sa ispupcenim jabukama, sto svakako nije uticalo na ukus.

Potrebno:

-1kg jabuka
-70gr smedjeg secera
-40 gr oraha (polovine jezgra)
-1 kasika putera
-1 kasika soka od limuna

Za biskvit

-4 jaja
-8 kasike smedjeg secera
-8 kasike ulja
-8 kasike mleka
-6 punih kasika brasna
-1 kasicica praska za pecivo
-1 kasicica cimeta
-50 gr mlevenih badema

Priprema:

  • Rernu zagrejati na 190°C.
  • Jabuke oljustiti, iseci na pola, ocistiti od semenki i preliti limunovim sokom.
  • U izdubljenu sredinu staviti polovine jezgra oraha.
  • Pravougaoni kalup premazati kasikom putera, a zatim posuti secerom.
  • Redjati polovine jabuka, tako da isecena strana bude okrenuta ka dnu tepsije.
  • Izmedju jabuka ubaciti preostale orahe i peci u zagrejanoj rerni 10-ak minuta.
  • Za to vreme pripremiti biskvit.
  • Brasno pomesati sa praskom za pecivo, cimetom i mlevenim bademima.
  • Jaja umutiti sa secerom.
  • Dodati mleko, ulje, a zatim i suve sastojke.
  • Smesu sipati preko jabuka i nastaviti sa pecenjem oko 20-25 minuta na 180°C.
  • Pecen kolac ostaviti da se malo prohladi, a zatim ga iseci na kocke i sluziti.

DSC_0284

Zakljucak:

U pripremi ovog kolaca nisam pravila nikakvih bitnijih promena, osim sto sam jabuke prelila sokom od limuna i pleh premazala malo otopljenim puterom, kako bi jabuke dobile « karamelast » ukus. Kolac je socan, ukusan i odlicno se slaze sa kuglom sladoleda 🙂

 

 

 

2 réflexions sur “Prevrnuti kolac sa jabukama

  1. Hej, pa kako sam propustila da si objavila post. Mislim da je kriva ova tvoja promjena adrese, tako da izgleda da više nisi dio lista za praćenje. 🙂
    Sjećam se ove tvoje verzije kolača i jako je zanimljiva, nema okretanja, što znači da i nema stresa :).
    Hvala ti puuuuuno za sve ono što si napisala. Počastvovana sam time što smatraš da su recepti dobri i inspirativni i raduje me što su po tvom ukusu.
    Šaljem ti mnogo zagrljaja i lijepih pozdrava! Hvala! ❤

    J'aime

    1. Draga moja, tacno da je moja nova adresa malo dekalirana, pa ljudi koji su me pratili do sada ne mogu da prate moje nove recepte na staroj adresi, vec je potrebno da ubace ovu (kao da je nov blog), ali nadam se da cu naci neku soluciju…
      Sto se tice tvojih receptica, pripremila sam jos nesto u medjuvremenu, nadam se da cu stici do kraja meseca da objavim :))))
      Uzivala sam istrazujuci tvoj blog, mada ga u nekoj ruci znam napamet :)))),

      J'aime

Laisser un commentaire

