Cupavci by David Lebovitz

img_0965

Preukusni, stari, dobro poznati kolaci koje sam ovog puta pripremala prema uputstvu proverenog recepta Davida Lebovitz-a.Mekoca ovog  biskvita me je odusevila toliko, da sam ga u potpunosti usvojila za pripremu kolaca ovog tipa. Sto se cokoladne glazure tice, tu sam jedino napravila malu izmenu i smanjila kolicinu seceru.Od navedenih 220gr stavila sam samo 100gr, sto je mi je delovalo sasvim uredu za moj ukus.

img_0953

Potrebno:
(Original recept)

-6 jaja
-150 gr secera
-prstohvat soli
-1 kasicica arome od vanile
-175 gr brasna
-70 gr putera

Glasaz:
-170 gr crne cokolade
-40 gr putera
-180 ml mleka
-100 gr secera
-2 kasike kakaa
-2 kasike vrele vode
-200 gr kokosa

Priprema:

  • Dobro umutiti jaja sa secerom i prstohvatom soli. Mutiti 5-10 minuta
  • Dodati vanilu i prosejano brasno, pa pazljivo promesati
  • Na kraju dodati otopljen puter, sipati u pravougaoni pleh koji ste oblozili papirom za pecenje i peci na 180°C, 30 minuta
  • Pecen biskvit izvaditi iz rerne i ostaviti da se potpuno ohladi
  • Nakon toga izvaditi iz pleha, izrezati ravnomerno ivice kolaca, pa ga po sredini iseci na pola, tako da dobijete 2 tanja biskvita
  • Pripremiti glasaz od cokolade tako sto cete na pari otopiti cokoladu, puter i mleko
  • Skloniti sa sporeta, pa dodati secer i kakao i mesati da se sastojci potpuno otope
  • Odvojiti sa strane 125 ml pa premazati jedan deo biskvita
  • Preklopiti ga drugom polovinom biskvita, pa iseci na 16 jednakih delova tj. kockica
  • U preostali glasaz od cokolade dodati 2 kasike vrele vode
  • Svaki kolac umakati u cokoladu, a zatim u kokos
  • Redjati na resetku ( ili na papir za pecenje) da se cokolada ohladi, a zatim sluziti

img_0981img_0961img_0964

Laisser un commentaire

