Kod Gage u kujni – FBI rukavice

Blog Gaga u kujni je prethodna 2 meseca bio pod istragom FBI rukavica. Igricu je osmislila Maja sa bloga Provereni recepti – cooks and bakes, a ja sam u ovom krugu uzivala pripremajuci Gagine recepte koji su uglavnom kratki, jasni i brzi za pripremu. Posebno mi se dopalo to sto u Gaginoj kujni necete naci recepte sa mesom, ali su zato recepti koje Gaga priprema jednako ukusni, da bi ih i najveci mesozder zavoleo. Recepte mozete pogledati klikom na naziv recepta, a ja cu jedino napisati neke sitne promene koje sam izvrsila u pojedinim receptima.

 

Izuzetno ukusna pizza cija podloga se priprema od mlevenog karfiola i sira, bez trunke brasna. Preporucujem da je obavezno probate, ako niste do sada.
 

 

Anzac keksici su jednostavni za pripremu i idealni za uzinu uz soljicu caja. Mozete ih jesti bez grize savesti.

 

 

Za pripremu ovog kolaca koristila sam samo 3 kesice slaga umesto 5 kao sto je navedeno u receptu i umesto cokolade za mesanje koristila sam mlecnu cokoladu. Kolac je nestao brzinom svetlosti.
 

 

Jedno od omiljenih recepta koje sam isprobala je i ovaj batat i brokoli pripremljeni u hartiji. Mozete ga pripremiti za rucak ili neku laganiju veceru.

 

 

Kuglice pripremljene na ovaj nacin su jedan od mojih omiljenih slatkisa. Nisam sigurna da sam koristila 500 gr urmi kao u navedenom receptu, posto sam stavila proizvoljnu kolicinu od 20-ak urmi.

 

 

Proju od prosenog brasna sam napravila u obliku mafina, posto mi je kolicina bila premala za kalup koji sam imala, ali zato ukusom je zadovoljila sve nivoe.

 

 

I naravno za kraj jedna klasika za pripremu salate od krompira uz dodatak kapara i rukole. Ovo jelo vam takodje moze posluziti kao neka laganija vecera ili kao prilog za rucak.


14 thoughts on “Kod Gage u kujni – FBI rukavice

  1. Divno, draga moja Nataša! Oduševljena sam i počašćena tvojim trudom i pažnjom koje si uložila pripremajući ova jela i kolače. Sviđa mi se kako si okarakterisala moje recepte – „kratki, jasni i brzi za pripremu“ ,jer je to i slika moje komunikacije sa ljudima uopšte. Sviđa mi se i kako si napravila i kako si uslikala sve što si izabrala iz mojih recepata! A sličice su tako nežne, sa prelepim detaljima.. ✿ Puno ti hvala, razveselila si mi jutro! ♥

    Sviđa mi se

Postavi komentar