Ajme, koliko nas je! – rezultati

Drage moje blogerke, a i blogeri,

stigli smo do kraja ovomesecne igrice Ajme, koliko nas je!
Ovom prilikom zelela bih da se zahvalim pre svega dragoj Zorici sa bloga Cooking with Zoki , koja mi je predala stafetu domacice i samim tim omogucila da vas ugostim u Mojoj slatkoj kuhinji 🙂
Zatim bih se zahvalila svakom od vas pojedinacno ( a bilo vas je 30) na ulozenom trudu, koji su doprineli ovoj galeriji fenomenalan izbor recepta. Obavili ste odlican posao, ali ste zato mene stavili na slatke muke, pa kako to uvek biva na kraju igrice treba izabrati jednog pobednika… pa ja sam bila u dilemi da li peciva da pospem crnim ili belim susamom, kako cu se sada odluciti za pobednika?!
Za mene, svi ste pobednici, svaki vas recept zasluzuje pocasno mesto. Ali posto mi budzet ne omogucuje da posaljem svima pokloncic, izdvojila sam sledece recepte:
3.mesto – Susam listici –  Lana sa bloga „La cuisine creative“
2.mesto – Trouglovi sa susamom i orasima – Mihaela sa bloga „Tortelina“
1.mesto – Macaronsi sa crnim susamom – Irena sa bloga Sweet and Salty,
Nadam se da nikog nisam preskocila, izostavila ili u necemu zabrljala, a ako jesam zamolila bih vas da mi skrenete paznju na gresku kako bih je ispravila 🙂
Takodje bih zamolila Lanu, Mihaelu i Irenu da mi posalju svoje adrese, kako bih vam urucila male pokloncice.
Inace svoju „palicu“ i ulogu domacice predajem dragoj Mireli sa bloga …Love Affair… i jedva cekam temu koju ce nam zadati.
A sada uzivajte u ovoj predivnoj galeriji recepta sa susamom !
Cooking with Zoki
Totrelina
Laka kuharica
Pippi u kuhinji

 

Gopi And Spice

Cips od kelja

Peceni kolutici od lignji

Tuiles sa crnim susamom

Prekratak dan

Tahini (puter od sezama)

Peciva s ljesnjacima i sezamom

Vrtaljica

Polpetice s pistacijama i tahini umakom

Hrana ljubavi
Secerac – susam salata

Slane korpice

Love Affair
Brownie od crnog sezama sa preljevom od nara

Burger od svjezeg lososa & majoneza sa persinom

Tuna tartare

Kolacici od sezama

Ultimativni sastojak
Susam kocke

Feta kuglice sa susamom

U dzaku brašna

Susamke

Tahini

Preliv od Tahinija sa limunom

Salata sa piletinom, testeninom, šampinjonima i susamom

Mimi’s Kingdom

Susam bombone

Moje grne

Susam – kari projice

Sweet and Salty

Puzici sa tahinijem

Keksici sa tahinijem

Macaronsi sa crnim susamom

Pita sa susamom

Maneesh

Home-made by B
Salata sa citrusima i sezamom

Lisnati grisini sa sezamom

 

Taste of life

Pile u susamu

Salata od susama

Hleb i lale
Jerusalemske okruglice (Ka’ach bilmalch)

Svaštarica
 
Magicna oklagija
 

Serpe, lonci i poklopci

Susmaticni finger batacici

Na tanjiru
Tofu sa povrcem, susamom i pirincem

Krekeri

Kuvaj za me 
Susam krem

Slani dvobojni stapici

Maminekiflice

Pileca susam salata

Kumova torta

Nešto kipi -ništa strašno
Farinata sa susamom

La cuisine creative

Susam listici

Integralni stapici sa susamom

Susamovaso ( gomašio )

Zelina radionica
Rolat sa susamom

Foozdarije

Sladoled od crnog sezama

Kutlacom po kazanu
Klasicni NYC bejgl sa sezamom

Krekeri

Moja slatka kuhinja
Susam krekeri

Madeleines sa cnim susamom i gorgonzolom

Update 02.02.2014.

Za kraj jedno VELIKO IZVINJENJE Vesni, Biljani i Veverici, cije sam recepte izostavila, a koji su iz ne znam kojih razloga otisli u Spam. Zbog moje nemarnosti recepte naknadno dodajem i presrecna sam sto je ova galerija bogatija za jos 3 fenomenalna recepta.
Idejopedija

Urmice sa kajmakom i susamom

 

 

Secret of happyness
Male carolije

 


27 thoughts on “Ajme, koliko nas je! – rezultati

  1. Prelepo! Koliko maštovitih recepata! Sve čestitke pobednicama! Želim vam još puno ovakvih druženja!
    Krećem na isprobavanje, samo ne znam odakle da počnem! 🙂

    A radujem se i novoj temi, pa ukoliko dobijem inspiraciju, možda vam se pridružim…

    Sviđa mi se

Postavi komentar